Veelgestelde vragen over uw museumbezoek
- Moet ik een online tijdslot boeken? Ja, het reserveren van een ticket met tijdslot/ starttijd is verplicht. Zo kunnen we iedereen een prettig museumbezoek bieden. U kunt hier uw tickets reserveren.
- Moet ik mijn tickets printen? Nee dat hoeft niet, u kunt uw tickets ook laten scannen op uw telefoon.
- Kan ik aan de kassa een museumkaart kopen? Ja, aan de kassa verkopen wij museumkaarten. U kunt van te voren een tijdslot boeken met museumkaart en de kaart bij aankomt aanschaffen aan de kassa.
- Op alle tickets staat dezelfde naam, is dat een probleem? Nee, dat is geen probleem. Op het ticket staat de naam van de boeker. Op elk individueel ticket staat een unieke barcode die gescand wordt bij de entree.
- Ik ben te laat/te vroeg voor mijn tijdslot, kom ik nog binnen? Het is niet mogelijk om eerder dan uw geboekte starttijd het museum in te gaan. Uiteraard bent u wel van harte welkom in onze beeldentuin, horeca en Shop. U kunt tot een half uur na uw geboekte starttijd arriveren, indien u nog later bent neemt u dan even telefonisch contact op met het museum (035-539 39 39).
- Kan ik in de buurt parkeren? Kijk op singerlaren.nl/bereikbaarheid voor uw bezoek aan Singer Laren met het openbaar vervoer, de fiets en de auto. Let op: het kan erg druk zijn op de parkeerplaats van Singer Laren; hier vindt u een kaartje met diverse parkeermogelijkheden op loopafstand.
- Kan ik mijn rugzak bij het museum kwijt? Tassen en kleine rugzakken kunt u in een kluisje doen. Onze kluisjes zijn voorzien van sloten met een elektronische pincode die u zelf kunt instellen.
- Wat zijn de openingstijden van het museum? Klik hier voor onze openingstijden.
- Ik ben verhinderd, hoe kan ik mijn tickets annuleren? U kunt zelf uw toegangsbewijs annuleren door gebruik te maken van de link in de bevestigingdmail.